obejrzalem tez dzis na zywo tego demona Logana II - jest juz w salonie w Gdansku przy Grunwaldzkiej.
Szczerze mowiac wydac na niego wiecej niz te 35k zl to zupelna pomylka.
Z zewnatrz wydaje sie ok. - to znaczy nie jest to auto, za ktorym sie ktokolwiek obroci ze taki ladny, ale ohydny tez nie jest - taki dupowoz, choc jesli juz koniecznie wybierac miedzy dwoma przymiotnikami "ladny" czy "brzydki" to... raczej brzydki.
Co do wnetrza to szczerze mowiac po opisie Biga podobnie jak przy Citroenie, spodziewalem sie tragedii.... ale jej nie ma. Powiedzialbym ze srodek lepiej wyszedl niz karoseria, plastiki twarde, poziom cos a la Fiat Linea/Chevy Aveo, wzornictwo proste. Czy jakosc tych plastikow duzo gorsza od Rapida? Chyba nie - ale troche na pewno. Co do tapicerki to tutaj moim zdaniem jest w porzadku.
Uwazam, ze Logan jako tani srodek transportu w podstawowej wersji (bez klimy) z silnikiem 1.2 ma sens - jak najtansze wozidlo. Czarne zderzaki duzo nie pogorsza jego wygladu. Moim zdaniem za te mniej wiecej 28k zl to super propozycja dla osob, ktore po prostu chca kupic duzy nowy samochod a nie zalezy im na wyposazeniu czy marce. Natomiast wydawanie powyzej 35k zl to juz troche zboczenie :-)
Rapid jest na pewno lepszy, i jesli jest to roznica 5-6k zl to lepiej zakupic Rapida. Jesli roznica wynosi te 8-10k to moim zdaniem lepszym wyborem jest Logan. Ale jak mam byc szczery to najlepszym wyborem bedzie... po prostu inne auto - ani Logan, ani Rapid.
Ale to tylko moja opinia a nie prawda ostateczna - wiec nie ma sie o co klocic mam nadzieje.
Reasumujac - za 28k zl - Logan to rewelacja jesli ktos szuka sporego samochodu o prostej konstrukcji i 3letniej gwarancji a wyposazenie to dla niego rzecz drugorzedna - potrzebuje po prostu srodka do przemieszczania sie.
Szczerze mowiac wydac na niego wiecej niz te 35k zl to zupelna pomylka.
Z zewnatrz wydaje sie ok. - to znaczy nie jest to auto, za ktorym sie ktokolwiek obroci ze taki ladny, ale ohydny tez nie jest - taki dupowoz, choc jesli juz koniecznie wybierac miedzy dwoma przymiotnikami "ladny" czy "brzydki" to... raczej brzydki.
Co do wnetrza to szczerze mowiac po opisie Biga podobnie jak przy Citroenie, spodziewalem sie tragedii.... ale jej nie ma. Powiedzialbym ze srodek lepiej wyszedl niz karoseria, plastiki twarde, poziom cos a la Fiat Linea/Chevy Aveo, wzornictwo proste. Czy jakosc tych plastikow duzo gorsza od Rapida? Chyba nie - ale troche na pewno. Co do tapicerki to tutaj moim zdaniem jest w porzadku.
Uwazam, ze Logan jako tani srodek transportu w podstawowej wersji (bez klimy) z silnikiem 1.2 ma sens - jak najtansze wozidlo. Czarne zderzaki duzo nie pogorsza jego wygladu. Moim zdaniem za te mniej wiecej 28k zl to super propozycja dla osob, ktore po prostu chca kupic duzy nowy samochod a nie zalezy im na wyposazeniu czy marce. Natomiast wydawanie powyzej 35k zl to juz troche zboczenie :-)
Rapid jest na pewno lepszy, i jesli jest to roznica 5-6k zl to lepiej zakupic Rapida. Jesli roznica wynosi te 8-10k to moim zdaniem lepszym wyborem jest Logan. Ale jak mam byc szczery to najlepszym wyborem bedzie... po prostu inne auto - ani Logan, ani Rapid.
Ale to tylko moja opinia a nie prawda ostateczna - wiec nie ma sie o co klocic mam nadzieje.
Reasumujac - za 28k zl - Logan to rewelacja jesli ktos szuka sporego samochodu o prostej konstrukcji i 3letniej gwarancji a wyposazenie to dla niego rzecz drugorzedna - potrzebuje po prostu srodka do przemieszczania sie.
Komentarz