zapalenie się lampki kontrolnej układu kontroli składu spali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karolpaw
    Classic
    • 2014
    • 2

    zapalenie się lampki kontrolnej układu kontroli składu spali

    obejrzalem tez dzis na zywo tego demona Logana II - jest juz w salonie w Gdansku przy Grunwaldzkiej.

    Szczerze mowiac wydac na niego wiecej niz te 35k zl to zupelna pomylka.

    Z zewnatrz wydaje sie ok. - to znaczy nie jest to auto, za ktorym sie ktokolwiek obroci ze taki ladny, ale ohydny tez nie jest - taki dupowoz, choc jesli juz koniecznie wybierac miedzy dwoma przymiotnikami "ladny" czy "brzydki" to... raczej brzydki.

    Co do wnetrza to szczerze mowiac po opisie Biga podobnie jak przy Citroenie, spodziewalem sie tragedii.... ale jej nie ma. Powiedzialbym ze srodek lepiej wyszedl niz karoseria, plastiki twarde, poziom cos a la Fiat Linea/Chevy Aveo, wzornictwo proste. Czy jakosc tych plastikow duzo gorsza od Rapida? Chyba nie - ale troche na pewno. Co do tapicerki to tutaj moim zdaniem jest w porzadku.

    Uwazam, ze Logan jako tani srodek transportu w podstawowej wersji (bez klimy) z silnikiem 1.2 ma sens - jak najtansze wozidlo. Czarne zderzaki duzo nie pogorsza jego wygladu. Moim zdaniem za te mniej wiecej 28k zl to super propozycja dla osob, ktore po prostu chca kupic duzy nowy samochod a nie zalezy im na wyposazeniu czy marce. Natomiast wydawanie powyzej 35k zl to juz troche zboczenie :-)

    Rapid jest na pewno lepszy, i jesli jest to roznica 5-6k zl to lepiej zakupic Rapida. Jesli roznica wynosi te 8-10k to moim zdaniem lepszym wyborem jest Logan. Ale jak mam byc szczery to najlepszym wyborem bedzie... po prostu inne auto - ani Logan, ani Rapid.

    Ale to tylko moja opinia a nie prawda ostateczna - wiec nie ma sie o co klocic mam nadzieje.

    Reasumujac - za 28k zl - Logan to rewelacja jesli ktos szuka sporego samochodu o prostej konstrukcji i 3letniej gwarancji a wyposazenie to dla niego rzecz drugorzedna - potrzebuje po prostu srodka do przemieszczania sie.
  • monika_86
    Classic
    • 2012
    • 2

    #2
    zapalenie się lampki kontrolnej układu kontroli składu spali

    Zapaliła mi sie lampa kontrolna układu kontroli składu spalin, co może być tego przyczyną?? Samochód oprócz tego działa normalnie. Przebieg samochodu 35 tyś. km.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      W AEE "bezobjawowo" to pewnie coś z układem odzyskiwania par paliwa ( zbiornik z węglem aktywnym ). Ale mogą być też i inne rzeczy, które tak od razu nie dadzą większych objawów. Najlepiej było by jednak podpiąć pod VAG-a i zobaczyć jakie błędy się pokażą...

      BTW. LPG jest na pokładzie?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • monika_86
        Classic
        • 2012
        • 2

        #4
        Tak, był to samochód z oryginalnie wmontowaną instalajca LPG

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          No to jak jest LPG, to pewnie będzie błąd z sondy ( zbyt uboga mieszanka ) i to zapewne sporadyczny. Wystarczyło, że się jakoś lekko silnik "przydusił" czy coś w tym stylu i już komp wywali błąd składu spalin. Mimo wszystko warto odczytać błędy i potem je skasować, bo gdyby problem miał wracać to będzie widać od razu czy nadal wywala to samo...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          Pracuję...